13 lutego 2013

Sesja z brzuszkiem





















10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję serdecznie :D
Sesja cudna :)
Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia oraz szczęśliwego rozwiązania,
Magda (Piguła)

P.S. Mój drugi brzuszek narazie nieco mniejszy ;)

Radek G. pisze...

Gdybym Was nie znał, to pomyślałbym, że to z jakiegoś czasopisma:). Po prostu bomba!!!!

Kinga pisze...

Piękne zdjęcia :)
Życzę szczęśliwego rozwiązania!
Czekamy na Zuzię :)

Anonimowy pisze...

Jak wiele odsłon ma ta sesja! Jesteście i poważni, i zabawni i wszędzie naturalni. Jestem pod wrażeniem waszego pozowania. Dawno nie widziałam tak seksownej kobiety w ciąży! A ten mężczyzna... Raz czuły, raz silny! Powodzenia!
Ula G.

BeataPrzemek pisze...

Bardzo, bardzo dziękujemy za miłe słowa!!! Robiąc tą sesję mieliśmy prawdziwą frajdę ;-)

P.S. Magda - gratulacje!!!

Anonimowy pisze...

Piękne!!! Skibcia! Ale Cię ta Zuzia rozepchała ... Ale pięknie wyglądasz, ciąża Ci służy, szybko róbcie synka! Pozdrowionka O+W+M+T

Anonimowy pisze...

Super zdjecia:) Czekamy na Zuzie:)
LIG+MRS

Anonimowy pisze...

Dzięki :)
P.S. Kiedy rodzicie? Będę trzymac kciuki :)
Magda

BeataPrzemek pisze...

Magda, możesz puścić kciuki. Już jesteśmy w trójkę w domku.
Teraz ja będę trzymać kciuki!

Anonimowy pisze...

Właśnie zauważyłam... :D
magda